jest pusty
Addmaster
Advanced Hi-Tech
Agfa
Aitell
Alcatel
Apollo
Apple
BDT
Bosch
Brother
Bryce Office Systems
Bull
Calcomp
Canon
Casio
Citizen
Colossal Graphics
Compaq
CompuPrint
Comterm
Datacard
DataTech
DBTel
Dec
Dell
Develop
DEX Bus Systems
Diletta
Dymo
ELT
Epson
Facit
Fujitsu
Gabrielle
Genicom
Gestetner
Grundig
Hennes LTD
Honeywell
HP
IBM
IJ Technologies
InfoTec
Integrex
ITT Courier
Kodak
Konica
Konica Minolta
Kyocera
Kyocera Mita
Lanier
LaserMaster
Lexmark
MannessmanTally
Meonic
Minolta
Mita
Mitsubishi
Murata
Nashuatec
NCR
NEC
Neopost
NewGen SYS
Nokia
North Atlantic
Oasys
Oce
OKI
Olivetti
Olympia
Panasonic
Philips
Pitney Bowes
Primera
Printec
Printronix
Rena
Rex Rotary
Ricoh NRG
Rimage
Royal
Sagem
Samsung
Sanyo
Savin
Seikosha
Selex
Sharp
Siemens
Siemens-Nixdorf
Sony
Star
Stielow
Summagraphics
Sweda
Swintec
Tally
TallyGenicom
TEC
Tektronix Phaser
Toshiba
Trace Mountain
Triumph-Adler
Unisys
Utax
Verifone
Xerox
Zebra
   
 

DDD2013.jpeg

1. Wprowadzenie do obsługi sklepu

2. Wyszukiwarka

3. Dokonywanie zakupów

3.1. Rejestracja klienta

3.2. Zakładanie konta

3.3. Koszyk

3.4. Czas realizacji

3.5. Koszty i rodzaje przesyłek

3.6. Formy płatności

4. Faktury vat

5. Reklamacje

6. Zwroty

7. Ochrona Danych Osobowych

 


WPROWADZENIE DO OBSŁUGI SKLEPU

W obrębie sklepu swiat.drukarek.pl wyodrębnione zostały na podstawie typu produktu następujące działy:

  • atramenty i głowice,
  • kasety i taśmy,
  • bębny i tonery,
  • papiery i folie,
  • nośniki danych,
  • karty pamięci,
  • urządzenie drukujące

Ponadto w każdym dziale przypisane produkty zostały skategoryzowane wg ich producentów.

Po kliknięciu na wybrany artykuł pojawi się karta produktowa, na której umieszczone zostały najważniejsze informacje dotyczące danego produktu. W przypadku materiałów eksploatacyjnych oprócz informacji na temat typu, koloru czy też wydajności danego produktu wyszczególnione zostały wszystkie drukarki, do których pasuje dana pozycja. Kliknięcie nazwy urządzenia drukującego powoduje odesłanie do strony zawierającej wszystkie dostępne materiały eksploatacyjne z nim kompatybilne.

Inną możliwością dotarcia do właściwych materiałów eksploatacyjnych jest wyszukanie nazwy żądanego urządzenia z listy PRODUCENCI DRUKAREK znajdującej się w lewej kolumnie sklepu swiat.drukarek.pl. Każda nazwa producenta odwołuje się do bazy danych urządzeń drukujących z przypisanymi dostępnymi materiałami eksploatacyjnymi. W celu ułatwienia wyszukania właściwego urządzenia są one skategoryzowane uwzględniając technikę druku (drukarki igłowe, laserowe, atramentowe, plotery oraz kserokopiarki). Tak więc po naciśnięciu nazwy producenta otworzy się nowa strona z wyszczególnionymi drukarkami występującymi w naszej bazie danych. Pod kliknięciu nazwy drukarki zostaniecie przeniesieni do kolejnej strony, na której wyświetlone są wszystkie pasujące do danego urządzenia produkty. W celu ułatwienia podjęcia decyzji o wyborze właściwego produktu, materiały eksploatacyjne do druku zostały podzielone na 3 grupy:

  • oryginalne: pochodzące od producenta drukarki
  • zamienniki: produkty nowe pochodzące od producentów innych aniżeli drukarka
  • zregenerowane: produktu ponownie napełnione w procesie produkcyjnym

Powrót do góry powrót do góry

 

WYSZUKIWARKA

 

Dodatkowym sposobem dotarcia do odpowiednich materiałów eksploatacyjnych jest wykorzystanie WYSZUKIWARKI. Działa w dwóch płaszczyznach:

  • przeszukuje bazę danych urządzeń drukujących oraz bazę produktów handlowych poprzez wpisanie nazwy drukarki. W celu zwiększenia tarfności wyszukiwania proszę za każdym razem zawęzić obszar wyszukiwania poprzez określenie typu urządzenia oraz producenta)
  • podając symbol materiału eksploatacyjnego przeszukuje bazę danych z materiałami eksploatacyjnymi. Wynikiem wywszukiwania będzie odnośnik do danego produtku.

Powrót do góry powrót do góry


DOKONYWANIE ZAKUPÓW

rejestracja klienta

W celu realizacji zamówienia niezbędne jest założenie konta użytkownika. Na podstawie Waszego konta, w którym to będą przechowywane Wasze dane teleadresowe, będziemy mogli wystawić Państwu f-rę VAT i następnie wysłać zamówiony produkt z naszej oferty. Do konta tego ma dostęp tylko osoba, która zna do niego LOGIN oraz HASŁO. W każdej chwili mogą Państwo dokonać zmian, czy też korekty w swoich danych

Powrót do góry powrót do góry


zakładanie konta

  1. zakładanie konta następuje poprzez klikniecie przycisku Twoje Konto, za pomocą którego uruchomi się nowa strona. Na niej pojawi się przycisk Zakładanie Nowego Konta; który generuje formularz tworzenia konta. Prosimy o wypełnienie wszystkich podanych pól, gdyż bez nich nie będziemy mogli zrealizować Waszego zamówienia.

  2. drugim sposobem założenia Konta Klienta na naszych stronach internetowych jest przeniesienie do koszyka wybranych towarów, a następnie kliknięcie przycisku Realizacja Zamówienia, który uruchamia stronę Twoje Konto. Następnie prosimy o postępowanie wg wskazówek z pkt. 2.a.

  3. przycisk Twoje Konto służy również do późniejszej edycji danych tele-adresowych użytkowników dysponujących już kontem na naszych stronach.

  4. po założeniu konta otrzymają Państwo e-maila potwierdzającego. Od tego momentu będą się Państwo mogli logować w naszym sklepie na podstawie adresu e-mailowego oraz Wam tylko znanego hasła. Ma to na celu zaoszczędzenia czasu podczas dokonywania następnych zamówień oraz umożliwi dostęp do całej historii transakcji.

Powrót do góry powrót do góry


koszyk

w celu dokonania zakupu należy na stronie z opisem wybranego artykułu wybrać przycisk Koszyk, co spowoduje umieszczenie go w Państwa wirtualnym koszyku z zakupami. Zawartość koszyka mogą Państwo w każdej chwili podglądnąć poprzez uruchomienie przycisku KOSZYK znajdującego się w górnej części ekranu. Wybrane produkty pozostają w koszyku do momentu złożenia zamówienia lub wykasowania ich przez Państwa.

Aby zwiększyć/zmniejszyć ilości danej pozycji należy zmienić w kolumnie ILOŚĆ wartość i następnie potwierdzić dokonanie zmiany klikając na przycisk PRZELICZ

Kliknięcie przycisku Zamawiam powoduje przeniesienie zawartości koszyka do właściwego formularza zamówienia. W tym momencie zdecydujecie Państwo o sposobie zapłaty oraz formie wysyłki. Po wypełnienie wszystkich opcji system wygeneruje podsumowanie z danymi zamówienia:    produkt/y, ilość, sposób zapłaty, płatnik odbiorca. Po sprawdzeniu tych danych wystarczy nacisnąć przycisk Złóż Zamówienie. Państwa zamówienie powędrowało bezpośrednio do naszego magazynu, z którego nastąpi wysyłka w najbliższym dniu roboczym, a Państwo otrzymają potwierdzenie przyjęcia zamówienia e-mailem.

Powrót do góry powrót do góry


czas realizacji

Zamówienia realizowane są w najbliższy dzień roboczy. Przy każdym produkcie widnieje informacja o dostępności towaru w naszym magazynie = czasu realizacji do wysyłki.

  • 24h = produkt zostanie wysłany nie później niż w kolejnym dniu roboczym,

  • 2-3 dni = produkt należy do grupy towarów będących w naszej stałej ofercie, ale z przyczyn od nas niezależnych może nie być dostępny,

  • na zamówienie = produkty, które ze względu swój charakter nie znajdują się w naszej stałej ofercie. Zwracamy uwagę, że zamówienia są traktowane jako zamówienia indywidulne i są realizowane za wyraźną zgodą konsumenta. W przypadku, gdy spodziewany czas realizacji miałby przekroczyć 3 dni, to poinformujemy o dacie wysyłki zamówienia w wiadomości e-mail z prośbą o jej potwierdzenie. W przypadkach jednak od nas niezależnych, gdy termin ten miałby być niedotrzymany, będziemy Was informować na bieżąco drogą elektroniczną o przewidywanej dacie dostawy. W przypadku wybrania formy płatności PRZEDPŁATA prosimy dokonywać wpłat po potwierdzeniu czasu realizacji;

  • towar niedostępny = produkt, które są czasowo niedostępne u naszych dostawców;

Powrót do góry powrót do góry


koszty i rodzaje przesyłek


Wszystkie produkty zakupione na stronach swiat.drukarek.pl wysyłamy za pośrednictwem:

  1. Pocztex KURIER48 (śledzenie paczki, awizacja doręczenia za pośrednictwem SMS):

    zamówienia do 300,00 zł:
    -   8,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności: PRZEDPŁATA , Karta Płatnicza / e-Przelew / BLIK)
    - 13,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności POBRANIE);

    zamówienia od 300,00 zł:
    - na koszt świat drukarek.pl

  2. Pocztex Odbiór w Punkcie (Żabka, Orlen, Poczta Polska, kioski RUCH)

    zamówienia do 300,00 zł:
    -   8,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności: PRZEDPŁATA , Karta Płatnicza / e-Przelew / BLIK)
    - 13,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności POBRANIE);

    zamówienia od 300,00 zł:
    na koszt świat drukarek.pl

  3. Firma Kurierska DHL:

    zamówienia do 300,00 zł:
    - 14,90 zł z VAT (PRZEDPŁATA , Karta Płatnicza / e-Przelew / BLIK)
    - 19,90 zł VAT (POBRANIE)

    zamówienia od 300,00 zł:
    - na koszt świat drukarek.pl (PRZEDPŁATA)
    - tylko 5,00 zł z VAT za usługę POBRANIE;

  4. Paczkomaty InPost 

    zamówienia do 300,00 zł:
    - 8,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności: PRZEDPŁATA , Karta Płatnicza / e-Przelew / BLIK)
    - 13,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności POBRANIE)

    zamówienia od 300,00 zł:
    na koszt świat drukarek.pl
    - tylko 5,00 zł z VAT za usługę POBRANIE; 

  5. Odbiór Osobisty:
    - zwolniony z opłaty

Powrót do góry powrót do góry


formy płatności

  1. PRZEDPŁATA – wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu na naszym rachunku bankowym pełnej kwoty; 
    UWAGA: każdy przelew bankowy nagradzamy rabatem w wysokości 1,9% całego zamówienia;

  2. ZA POBRANIEM – płatność należy uiścić w momencie dostarczenia towaru w zależności od sposobu dostawy u doręczyciela lub w punkcie doręczenia przesyłki;
    UWAGA: zamówienia zawierające produkty oznaczone stausem dostępności NA ZAMÓWIENIE relizowane są wyłącznie przy zastosowaniu form płatności PRZEDPŁATA lub KARTA PŁATNICZA;

  3. KARTA PŁATNICZA / e-PRZELEW / BLIK  – transakcje opłacane kartami opłatniczymi, BLIK oraz e-PRZELEWEM obsługiwane są przez firmę FIRST DATA - POLCARD. Dla Państwa bezpieczeństwa autoryzacja kart płatniczych i kredytowych odbywa się bezprośrednio za pośrednictwen Centrum Autoryzacji Kart Kredytowych firmy FIRTS DATA - POLCARD. Połączenie to jest szyfrowane przy użyciu protokołu SSL.

Powrót do góry powrót do góry

 

FAKTURY VAT

W przypadku towaru zamawianego przez osoby reprezentujące jednostki prawne lub osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą wymagane jest zaznaczenie w Panel Klienta opcji wystawienia faktury VAT na działalność gospodarczą i wypełnienia odpowiednich pól niezbędnych do wystawienie właściwego dokumentu.

Powrót do góry powrót do góry

 

REKLAMACJE

Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta.
W przypadku wykrycia wady produkcyjnej towar po jego przesłaniu i ropzatrzeniu relkamacji zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zostanie dokonany zwrot wartości produktu.

Procedura zgłoszenia reklamacji:
Po ujawnieniu wady proszę skontaktować się z działem reklamacji naszej firmy pod adresem rma@swiat.drukarek.pl opisując wadę/ usterkę zakupionego towaru. W przypadku niemożności usunięcia zdalnie przez naszych pracowników usterki, dział reklamacji nada numer jednostkowy i prześle go Państwu w celu usprawnienia rozpatrzenia reklamacji. Numer ten prosimy umieścić w sposób widoczny na przesyłce wysłanej na Państwa koszt na wskazany przez nas adres. Po rozpatrzeniu reklamacji produkt będzie odesłany na nasz koszt.
W przypadku uszkodzeń podczas transportu należy sporządzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej lub poczty protokół uszkodzeń. W przypadku braku protokołu uszkodzeń reklamacja nie będzie uwzględniana.

Powrót do góry powrót do góry

 

ZWROTY

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. Ust. z 2000 Nr 2 poz. 271) klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany produkt musi być dostarczony do naszego magazynu na Państwa koszt w stanie niewskazującym na używanie - produkt musi znajdować się w nienaruszonym opakowaniu firmowym. W celu pzyspieszenia procerdury zwrotu towaru należy przed odesłaniem zwracanego produktu przesłać wiadomość e-mail na adres mailto:zwrot@swiat.drukarek.pl zawierającej informacje: nazwa produktu, numer dokumentu sprzedaży, ilość oraz sposób odesłania produktu(ów) do naszego magazynu. Do przesyłki natomiast należy dołączyć informację, iż sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu oraz dołączyć kopię dokumentu zakupu (paragon, faktura VAT).
Po odesłaniu sprawnego sprzętu i pozytywnej weryfikacji jego stanu przez obsługę sklepu swiat.drukarek.pl, firma ŚWIAT DRUKAREK.PL Miłosz Skrzypniak dokona zwrotu wartości odesłanego produktu. Wysokość kwoty będzie pomniejszona o koszt transportu do klienta, jeżeli został on pokryty przez firmę ŚWIAT DRUKAREK.PL Miłosz Skrzypniak. Z tego wynika, że koszty transportu związane z transakcją pokrywa nabywca, który zrezygnował ze sprawnego sprzętu. Firma nasza nie pobiera innych opłat manipulacyjnych, odzyskuje jedynie zapłacone przewoźnikowi pieniądze. Zwrot kwoty wartości zwracanego produktu odbywa się na podstawie faktury korygującej i zostanie dokonany na podstawie danych klienta i sposobu płatności zawartych w pierwotnym zamówieniu. Data dokonania zwrotu nie przekroczy 14 dni po odesłaniu przez klienta do sklepu swiat.drukarek.pl podpisanego dokumnetu korygującego wraz z datą otrzymania. Tylko ten dokument jest podstawą do dokonania zwrotu środków pieniężnych. Towar odesłany za pobraniem nie będzie przyjęty.

Powrót do góry powrót do góry

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zapisane na Waszym koncie użytkownika wykorzystywane są przez firmę ŚWIAT DRUKAREK.PL Miłosz Skrzypniak z siedzibą przy ul. Starołęckiej 31, 61-361-Poznań w celu realizacji umowy kupna-sprzedaży polegającej na wysyłce zamówionych produktów w sklepie internetowym swiat.drukarek.pl oraz za za zgodą klienta do informowania o nowych produktach, usługach i promocjach oferowanych w ramach tego sklepu.

Każdy zarejestrowany klient sklepu swiat.drukarek.pl poprzez panel Twoje Konto ma pełny wgląd do przechowywanych danych oraz możliwość ich zmiany.

Powierzone nam dane osobowe są przechowywane zgodnie z wymaganiami określonymi w aktulanych przepisach prawnych

  1. Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)

  2. Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)

  3. Rozporządzenie z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

Dane osobowe nie są przekazywane innym osobom fizycznym jak i prawnym dla celów marketingowych.

Uwaga!!!
z dniem 25/05/2018 w związku z wejściem w życie RODO (Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osbowych) nastąpi zmiana w polityce prywatności

Powrót do góry powrót do góry

 

 

wpisz nazwę urządzenia lub symbol produktu (np. DeskJet 5740 lub c8765e lub HP 338):

zawęź obszar wyszukiwań:



tusze do drukarek, atramenty i głowice
taśmy barwiące, kasety i folie termotransferowe
bębny i tonery
papiery i folie
nośniki danych
karty pamięci
urządzenia drukujące
 
Toner Zamiennik Brother TN-1090 [TN1090]



32.00 zł Dodaj do koszyka!
Tusz Zamiennik Brother BTD60BK Wkład atramentowy Czarny



9.78 zł Dodaj do koszyka!
Konica Minolta TN312M Toner do bizhub C300 C352 Magenta



253.20 zł Dodaj do koszyka!
Papier do plotera A1 594mm x 50m (80g) gilza 50mm



42.30 zł Dodaj do koszyka!













atramenty i głowice | kasety i taśmy | bębny i tonery | papiery i folie | nośniki danych | karty pamięci | urządzenia drukujące
koszty transportu | pomoc | regulamin | polityka prywatności | kontakt | twoje konto
blog | dodaj do ulubionych | ustaw stronę jako startową

Copyright © 2004-2024 świat drukarek.pl
powered by Piotr Drozdowski