WPROWADZENIE DO OBSŁUGI SKLEPU
W obrębie sklepu swiat.drukarek.pl wyodrębnione zostały na podstawie typu produktu następujące działy:
-
atramenty i głowice,
-
kasety i taśmy,
-
bębny i tonery,
-
papiery i folie,
-
nośniki danych,
-
karty pamięci,
-
urządzenie drukujące
Ponadto w każdym dziale przypisane produkty zostały skategoryzowane wg ich producentów.
Po kliknięciu na wybrany artykuł pojawi się karta produktowa, na której umieszczone zostały najważniejsze informacje dotyczące danego produktu. W przypadku materiałów eksploatacyjnych oprócz informacji na temat typu, koloru czy też wydajności danego produktu wyszczególnione zostały wszystkie drukarki, do których pasuje dana pozycja. Kliknięcie nazwy urządzenia drukującego powoduje odesłanie do strony zawierającej wszystkie dostępne materiały eksploatacyjne z nim kompatybilne.
Inną możliwością dotarcia do właściwych materiałów eksploatacyjnych jest wyszukanie nazwy żądanego urządzenia z listy PRODUCENCI DRUKAREK znajdującej się w lewej kolumnie sklepu swiat.drukarek.pl. Każda nazwa producenta odwołuje się do bazy danych urządzeń drukujących z przypisanymi dostępnymi materiałami eksploatacyjnymi. W celu ułatwienia wyszukania właściwego urządzenia są one skategoryzowane uwzględniając technikę druku (drukarki igłowe, laserowe, atramentowe, plotery oraz kserokopiarki). Tak więc po naciśnięciu nazwy producenta otworzy się nowa strona z wyszczególnionymi drukarkami występującymi w naszej bazie danych. Pod kliknięciu nazwy drukarki zostaniecie przeniesieni do kolejnej strony, na której wyświetlone są wszystkie pasujące do danego urządzenia produkty. W celu ułatwienia podjęcia decyzji o wyborze właściwego produktu, materiały eksploatacyjne do druku zostały podzielone na 3 grupy:
-
oryginalne: pochodzące od producenta drukarki
-
zamienniki: produkty nowe pochodzące od producentów innych aniżeli drukarka
-
zregenerowane: produktu ponownie napełnione w procesie produkcyjnym
powrót do góry
WYSZUKIWARKA
Dodatkowym sposobem dotarcia do odpowiednich materiałów eksploatacyjnych jest wykorzystanie WYSZUKIWARKI. Działa w dwóch płaszczyznach:
-
przeszukuje bazę danych urządzeń drukujących oraz bazę produktów handlowych poprzez wpisanie nazwy drukarki. W celu zwiększenia tarfności wyszukiwania proszę za każdym razem zawęzić obszar wyszukiwania poprzez określenie typu urządzenia oraz producenta)
-
podając symbol materiału eksploatacyjnego przeszukuje bazę danych z materiałami eksploatacyjnymi. Wynikiem wywszukiwania będzie odnośnik do danego produtku.
powrót do góry
DOKONYWANIE ZAKUPÓW
rejestracja klienta
W celu realizacji zamówienia niezbędne jest założenie konta użytkownika. Na podstawie Waszego konta, w którym to będą przechowywane Wasze dane teleadresowe, będziemy mogli wystawić Państwu f-rę VAT i następnie wysłać zamówiony produkt z naszej oferty. Do konta tego ma dostęp tylko osoba, która zna do niego LOGIN oraz HASŁO. W każdej chwili mogą Państwo dokonać zmian, czy też korekty w swoich danych
powrót do góry
zakładanie konta
-
zakładanie konta następuje poprzez klikniecie przycisku Twoje Konto, za pomocą którego uruchomi się nowa strona. Na niej pojawi się przycisk Zakładanie Nowego Konta; który generuje formularz tworzenia konta. Prosimy o wypełnienie wszystkich podanych pól, gdyż bez nich nie będziemy mogli zrealizować Waszego zamówienia.
-
drugim sposobem założenia Konta Klienta na naszych stronach internetowych jest przeniesienie do koszyka wybranych towarów, a następnie kliknięcie przycisku Realizacja Zamówienia, który uruchamia stronę Twoje Konto. Następnie prosimy o postępowanie wg wskazówek z pkt. 2.a.
-
przycisk Twoje Konto służy również do późniejszej edycji danych tele-adresowych użytkowników dysponujących już kontem na naszych stronach.
-
po założeniu konta otrzymają Państwo e-maila potwierdzającego. Od tego momentu będą się Państwo mogli logować w naszym sklepie na podstawie adresu e-mailowego oraz Wam tylko znanego hasła. Ma to na celu zaoszczędzenia czasu podczas dokonywania następnych zamówień oraz umożliwi dostęp do całej historii transakcji.
powrót do góry
koszyk
w celu dokonania zakupu należy na stronie z opisem wybranego artykułu wybrać przycisk Koszyk, co spowoduje umieszczenie go w Państwa wirtualnym koszyku z zakupami. Zawartość koszyka mogą Państwo w każdej chwili podglądnąć poprzez uruchomienie przycisku KOSZYK znajdującego się w górnej części ekranu. Wybrane produkty pozostają w koszyku do momentu złożenia zamówienia lub wykasowania ich przez Państwa.
Aby zwiększyć/zmniejszyć ilości danej pozycji należy zmienić w kolumnie ILOŚĆ wartość i następnie potwierdzić dokonanie zmiany klikając na przycisk PRZELICZ
Kliknięcie przycisku Zamawiam powoduje przeniesienie zawartości koszyka do właściwego formularza zamówienia. W tym momencie zdecydujecie Państwo o sposobie zapłaty oraz formie wysyłki. Po wypełnienie wszystkich opcji system wygeneruje podsumowanie z danymi zamówienia: produkt/y, ilość, sposób zapłaty, płatnik odbiorca. Po sprawdzeniu tych danych wystarczy nacisnąć przycisk Złóż Zamówienie. Państwa zamówienie powędrowało bezpośrednio do naszego magazynu, z którego nastąpi wysyłka w najbliższym dniu roboczym, a Państwo otrzymają potwierdzenie przyjęcia zamówienia e-mailem.
powrót do góry
czas realizacji
Zamówienia realizowane są w najbliższy dzień roboczy. Przy każdym produkcie widnieje informacja o dostępności towaru w naszym magazynie = czasu realizacji do wysyłki.
-
24h = produkt zostanie wysłany nie później niż w kolejnym dniu roboczym,
-
2-3 dni = produkt należy do grupy towarów będących w naszej stałej ofercie, ale z przyczyn od nas niezależnych może nie być dostępny,
-
na zamówienie = produkty, które ze względu swój charakter nie znajdują się w naszej stałej ofercie. Zwracamy uwagę, że zamówienia są traktowane jako zamówienia indywidulne i są realizowane za wyraźną zgodą konsumenta. W przypadku, gdy spodziewany czas realizacji miałby przekroczyć 3 dni, to poinformujemy o dacie wysyłki zamówienia w wiadomości e-mail z prośbą o jej potwierdzenie. W przypadkach jednak od nas niezależnych, gdy termin ten miałby być niedotrzymany, będziemy Was informować na bieżąco drogą elektroniczną o przewidywanej dacie dostawy. W przypadku wybrania formy płatności PRZEDPŁATA prosimy dokonywać wpłat po potwierdzeniu czasu realizacji;
-
towar niedostępny = produkt, które są czasowo niedostępne u naszych dostawców;
powrót do góry
koszty i rodzaje przesyłek
Wszystkie produkty zakupione na stronach swiat.drukarek.pl wysyłamy za pośrednictwem:
-
Pocztex KURIER48 (śledzenie paczki, awizacja doręczenia za pośrednictwem SMS):
zamówienia do 300,00 zł: - 8,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności: PRZEDPŁATA , Karta Płatnicza / e-Przelew / BLIK) - 13,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności POBRANIE);
zamówienia od 300,00 zł: - na koszt świat drukarek.pl
-
Pocztex Odbiór w Punkcie (Żabka, Orlen, Poczta Polska, kioski RUCH)
zamówienia do 300,00 zł: - 8,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności: PRZEDPŁATA , Karta Płatnicza / e-Przelew / BLIK) - 13,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności POBRANIE);
zamówienia od 300,00 zł: - na koszt świat drukarek.pl
- Firma Kurierska DHL:
zamówienia do 300,00 zł: - 14,90 zł z VAT (PRZEDPŁATA , Karta Płatnicza / e-Przelew / BLIK) - 19,90 zł VAT (POBRANIE)
zamówienia od 300,00 zł: - na koszt świat drukarek.pl (PRZEDPŁATA) - tylko 5,00 zł z VAT za usługę POBRANIE;
- Paczkomaty InPost
zamówienia do 300,00 zł: - 8,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności: PRZEDPŁATA , Karta Płatnicza / e-Przelew / BLIK) - 13,90 zł z VAT (dotyczy formy płatności POBRANIE)
zamówienia od 300,00 zł: - na koszt świat drukarek.pl - tylko 5,00 zł z VAT za usługę POBRANIE;
- Odbiór Osobisty:
- zwolniony z opłaty
powrót do góry
formy płatności
-
PRZEDPŁATA – wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu na naszym rachunku bankowym pełnej kwoty; UWAGA: każdy przelew bankowy nagradzamy rabatem w wysokości 1,9% całego zamówienia;
-
ZA POBRANIEM – płatność należy uiścić w momencie dostarczenia towaru w zależności od sposobu dostawy u doręczyciela lub w punkcie doręczenia przesyłki; UWAGA: zamówienia zawierające produkty oznaczone stausem dostępności NA ZAMÓWIENIE relizowane są wyłącznie przy zastosowaniu form płatności PRZEDPŁATA lub KARTA PŁATNICZA;
-
KARTA PŁATNICZA / e-PRZELEW / BLIK – transakcje opłacane kartami opłatniczymi, BLIK oraz e-PRZELEWEM obsługiwane są przez firmę FIRST DATA - POLCARD. Dla Państwa bezpieczeństwa autoryzacja kart płatniczych i kredytowych odbywa się bezprośrednio za pośrednictwen Centrum Autoryzacji Kart Kredytowych firmy FIRTS DATA - POLCARD. Połączenie to jest szyfrowane przy użyciu protokołu SSL.
powrót do góry
FAKTURY VAT
W przypadku towaru zamawianego przez osoby reprezentujące jednostki prawne lub osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą wymagane jest zaznaczenie w Panel Klienta opcji wystawienia faktury VAT na działalność gospodarczą i wypełnienia odpowiednich pól niezbędnych do wystawienie właściwego dokumentu.
powrót do góry
REKLAMACJE
Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady produkcyjnej towar po jego przesłaniu i ropzatrzeniu relkamacji zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zostanie dokonany zwrot wartości produktu.
Procedura zgłoszenia reklamacji: Po ujawnieniu wady proszę skontaktować się z działem reklamacji naszej firmy pod adresem rma@swiat.drukarek.pl opisując wadę/ usterkę zakupionego towaru. W przypadku niemożności usunięcia zdalnie przez naszych pracowników usterki, dział reklamacji nada numer jednostkowy i prześle go Państwu w celu usprawnienia rozpatrzenia reklamacji. Numer ten prosimy umieścić w sposób widoczny na przesyłce wysłanej na Państwa koszt na wskazany przez nas adres. Po rozpatrzeniu reklamacji produkt będzie odesłany na nasz koszt. W przypadku uszkodzeń podczas transportu należy sporządzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej lub poczty protokół uszkodzeń. W przypadku braku protokołu uszkodzeń reklamacja nie będzie uwzględniana.
powrót do góry
ZWROTY
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. Ust. z 2000 Nr 2 poz. 271) klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany produkt musi być dostarczony do naszego magazynu na Państwa koszt w stanie niewskazującym na używanie - produkt musi znajdować się w nienaruszonym opakowaniu firmowym. W celu pzyspieszenia procerdury zwrotu towaru należy przed odesłaniem zwracanego produktu przesłać wiadomość e-mail na adres mailto:zwrot@swiat.drukarek.pl zawierającej informacje: nazwa produktu, numer dokumentu sprzedaży, ilość oraz sposób odesłania produktu(ów) do naszego magazynu. Do przesyłki natomiast należy dołączyć informację, iż sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu oraz dołączyć kopię dokumentu zakupu (paragon, faktura VAT). Po odesłaniu sprawnego sprzętu i pozytywnej weryfikacji jego stanu przez obsługę sklepu swiat.drukarek.pl, firma ŚWIAT DRUKAREK.PL Miłosz Skrzypniak dokona zwrotu wartości odesłanego produktu. Wysokość kwoty będzie pomniejszona o koszt transportu do klienta, jeżeli został on pokryty przez firmę ŚWIAT DRUKAREK.PL Miłosz Skrzypniak. Z tego wynika, że koszty transportu związane z transakcją pokrywa nabywca, który zrezygnował ze sprawnego sprzętu. Firma nasza nie pobiera innych opłat manipulacyjnych, odzyskuje jedynie zapłacone przewoźnikowi pieniądze. Zwrot kwoty wartości zwracanego produktu odbywa się na podstawie faktury korygującej i zostanie dokonany na podstawie danych klienta i sposobu płatności zawartych w pierwotnym zamówieniu. Data dokonania zwrotu nie przekroczy 14 dni po odesłaniu przez klienta do sklepu swiat.drukarek.pl podpisanego dokumnetu korygującego wraz z datą otrzymania. Tylko ten dokument jest podstawą do dokonania zwrotu środków pieniężnych. Towar odesłany za pobraniem nie będzie przyjęty.
powrót do góry
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe zapisane na Waszym koncie użytkownika wykorzystywane są przez firmę ŚWIAT DRUKAREK.PL Miłosz Skrzypniak z siedzibą przy ul. Starołęckiej 31, 61-361-Poznań w celu realizacji umowy kupna-sprzedaży polegającej na wysyłce zamówionych produktów w sklepie internetowym swiat.drukarek.pl oraz za za zgodą klienta do informowania o nowych produktach, usługach i promocjach oferowanych w ramach tego sklepu.
Każdy zarejestrowany klient sklepu swiat.drukarek.pl poprzez panel Twoje Konto ma pełny wgląd do przechowywanych danych oraz możliwość ich zmiany.
Powierzone nam dane osobowe są przechowywane zgodnie z wymaganiami określonymi w aktulanych przepisach prawnych
-
Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
-
Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)
-
Rozporządzenie z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).
Dane osobowe nie są przekazywane innym osobom fizycznym jak i prawnym dla celów marketingowych.
Uwaga!!! z dniem 25/05/2018 w związku z wejściem w życie RODO (Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osbowych) nastąpi zmiana w polityce prywatności;
powrót do góry
|